Αυτό που συνήθως συμβαίνει, στις ηλεκτρονικές αγγελίες για πώληση αντικειμένων, είναι η χρήση κάποιας φωτογραφίας, από το site του κατασκευαστή ή του προμηθευτή. Αυτό είναι πολύ βολικό αλλά εμπεριέχει δύο βασικά προβλήματα:
1. Αυτός που θέλει να αγοράσει κάτι, θέλει να το δει στη σημερινή του κατάσταση και όχι καινούργιο και .... ατσαλάκωτο.
2. Στη φωτογραφία του κατασκευαστή φαίνεται πολύ καλά το προϊόν, αλλά δεν φαίνεται η χρήση του. Δεν φαίνεται ο τρόπος που εσύ το κοιτάς και το χρησιμοποιείς.
Θα ήταν καλύτερο να χρησιμοποιήσεις περισσότερες από μια δικές σου φωτογραφίες, επιδιώκοντας να κάνεις το αντικείμενο τόσο ελκυστικό, όσο ήταν στα μάτια σου, όταν το αγόρασες.
Δείξε στον πιθανό αγοραστή σου, τα ταξίδια που έχεις κάνεις μαζί του. Είναι σχεδόν βέβαιο, ότι η αγγελία σου θα έχει μεγαλύτερη απήχηση.